wh
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


psie pbf
 
IndeksIndeks  WydarzeniaWydarzenia  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Żywioły

Go down 
AutorWiadomość
Cedrik
Alfa Siewców
Alfa Siewców
Cedrik


Liczba postów : 374
Join date : 17/10/2014

Dodatkowe
Przedmioty Specjalne::
Wynagrodzenia stadne:

Żywioły Empty
PisanieTemat: Żywioły   Żywioły EmptyPon Maj 04, 2015 7:21 pm

Przy znakowaniu wybieramy żywioł, którym chcemy władać


Żywioły Dvh3x2
WŁADCA OGNIA
Osobnik wybuchowy niczym wulkan, nie potrafiący siedzieć cicho. Nadzwyczaj wytrwały, walczący nawet posiadając najgłębsze rany, idący uparcie naprzód. Wokół jego łap tańczą płomienie, wydające się trawić ciało żywiołaka, które pod wpływem jego gniewu potrafią wzrosnąć do wysokości łba psa. Władca ten może w dowolnej chwili zmienić kolor tęczówek na czerwony, przy czym jego źrenice robią się pionowe, czasem nawet zanikają. Gdzie nie postawi kroku pojawia się ogień lub popiół, zależnie od nastroju naznaczonego. Płaszcze Władców Ognia mają na środku biały znak- .
moc:
Pies na 3 posty zaczyna płonąć ogniem, przez co wróg nie jest w stanie go zaatakować; sam posiadacz żywiołu przez dotknięcie wroga odbiera mu 15 HP, przy czym pies ma bolesne wrażenie, jakby się palił (użyć raz na tydzień). Przeciwnik używający ataków psychicznych mając mniej gwiazdek niż żywioł ognia, zostaje poparzony, tracąc 5 HP, po czym zostaje wydalony z umysłu osobnika.
MISTRZ:-
WŁADCY OGNIA:






Żywioły 8xpmxe

WŁADCA WODY
Żywiołak ten wyróżnia się opanowaniem jak i bezwzględnością. Inteligentna jednostka, używająca sprytu i logiki, zamiast siły. Cichy, nierzucający słów na wiatr, wydający się zimny, nie znający uczuć. Wokół jego łap krąży woda, wychodząca poza prawa fizyki; pasmo jej owija się wokół psa, krążąc raz szybciej, raz wolniej. Czasem jednak, ze stanu ciekłego zamienia się w ciało stałe, zamieniając się w równe kosteczki lodu. Osobnik ten ma możliwość zmiany koloru oczu na błękit, natomiast jego źrenice zmieniają się na pionowe, lub jak w przypadku ognia- zanikają. Gdzie nie postawi kroku pojawia się kałuża lub szron, zależnie od nastroju naznaczonego. Płaszcze Władców Wody mają na środku biały znak- [size=35]水.[/size]
moc:
Osobnik ten jest w stanie na 3 posty zmienić swoje ciało w ciecz, uniemożliwiając wrogowi atak, natomiast sam może odebrać ½ wody krążącej w ciele przeciwnika, znacznie go tym osłabiając (użyć raz na tydzień). Gdy ktoś postawiony niżej od żywiołu spróbuje wniknąć do jego umysłu, zostanie otoczony wodną kopułą, która unieruchomi go na następne 2 posty odbierając 10HP oraz wydalając osobnika z umysłu.

MISTRZ:
WŁADCY WODY:







Żywioły Fax6if
WŁADCA ZIEMI
Często wybierane przez płeć piękną, choć może się cieszyć popularnością również wobec płci brzydkiej. Władca ziemi kocha naturę, przy czym wydaje się niewinnie sympatyczny, jak i także bezbronny; gdy jednak wpadnie się w jego podstępne sidła, ukazuje swój prawdziwy, szaleńczy charakter, jak i także swoją prawdziwą moc. Czasem wokół naznaczonego latają kwiaty albo liście, zależnie od pory roku. Osobnik ten ma możliwość zmiany koloru oczu na zielony lub brązowy, natomiast źrenice jego zmieniają się na pionowe, rzadziej zanikają. Gdzie postawi łapę zaczynają kiełkować kwiaty, może też zamienić pustynię w żyzną łąkę, a nawet odwrotnie- może zniszczyć las, pola, łąki czy doliny jednym skinięciem łapy. Płaszcze Władców Ziemi mają na środku biały znak-地.
moc: 
Może zmienić łapy przeciwnika w korzenie, uniemożliwiając mu ruchy. Potrafi wywoływać trzęsienia ziemi, tym samym pozbawiając przeciwnika równowagi, natomiast sam porusza się swobodnie. Wszystko to trwa nie dłużej niż 3 posty, użyć raz na tydzień. Gdy ktoś niżej gwiazdkami wniknie do umysłu naznaczonego,  oślepnie na 2 posty, co skutkuje usunięciem niechcianego gościa z umysłu.

MISTRZ:- 
WŁADCY ZIEMI:






Żywioły Cs45e

WŁADCA WIATRU

Władca wiatru cechuje się nieustępliwą dumą, dbałością o najmniejsze szczegóły. Zazwyczaj poważny, pomocny dla swoich, czasem nawet dosyć arogancki, acz dostojny. Rozsądny, mało mówiący, wypełniający swoje obowiązki.  Zawsze kroczy z podniesioną głową, patrzący na wrogów jak na śmieci, nic nie warte ścierwa, których trzeba się szybko pozbyć. Mimo wszystko, gdy trzeba, z ułożonej owieczki wyjdzie agresywny wilk, gotowy rozerwać na strzępy każdego wroga. Oczy może zmienić na białe, przy czym jego źrenice albo zanikają, albo robią się kocie. Wokół jego łap powstaje niewielki wir, odczuwalny gdy podejdzie się do naznaczonego, który powiększa się znacznie, gdy takowy żywiołak wpadnie w szał. Nie zostawia żadnych śladów charakterystycznych za sobą, jednak można ją szczególnie rozpoznać  po sierści, która zawsze delikatnie faluje, niezależnie od kierunku wiatru. Jest w stanie uciszyć wiatr, lub sprawić,a by się pojawił. Na płaszczach Władców Wiatru znajduje się na środku biały znak- [size=35]風.[/size]
moc:
Tworzy wokół przeciwnika bańkę beztlenową na okres 3 postów, przy czym osobnik ten jest niezdolny do jakichkolwiek czynności odbierając przy tym 10HP. (użyć raz na tydzień) Gdy ktoś niżej gwiazdkami wniknie do jego umysłu, olbrzymia fala wiatru odepchnie wroga, odbierając 10HP, tym samym przerywając atak psychiczny.
Huragan Fūton- Pies ten jest w stanie wywołać gwałtowną wichurę. Wróg zamknięty w wichurze nie jest wstanie się wydostań zeń, a sam szybkość wiatru jest na tyle silna, że co post odbiera wrogowi 5HP. Użyć raz na tydzień, 3 posty.
MISTRZ: White Fox
WŁADCY WIATRU:






Żywioły Akcrhy

WŁADCA MGŁY

Naznaczony ten wyróżnia się spostrzegawczością, jak i ponadprzeciętną inteligencją. Częściej walczy w obronie, niż dla własnej zachcianki, choć takowa także występuje. Dla swoich opiekuńczy, dosyć surowy, dla wrogów zawsze pozostaje bezuczuciowy, analizujący sytuację, by znaleźć najlepszą drogę do celu, zmiażdżyć go, niewiele robiąc. Gdy coś mu się nie podoba, wypowiada się bez zawahania, pozostaje jednak zawsze wierny Alfie. Jego charakter jest często mieszanką żywiołaka wody i wiatru, choć różni się od nich mrokiem, kpiącym i sarkastycznym zachowaniem. Oczy naznaczonego są odcieniu mocnej szarości lub czystej czerni, przy czym źrenice najczęściej zanikają, lub zmieniają się na pionowe. Wokół łap psa krąży czarna mgła, czasem przylepiając się do ciała naznaczonego wędruje po nim niczym wąż, by wreszcie przyczepić się do brzucha, przez co osobnik musi strzepać mglę, która znów zaczyna krążyć wokół niego. Pies zostawia za sobą czarne odciski, które po paru minutach znikają. Osobnik ten idealnie widzi we wszelakiej mgle czy zasłonie dymnej. Władcy Mgły posiadają na środku płaszcza biały znak- .
moc:
Potrafi przybrać formę mgły na 3 posty, będąc odpornym na wszelakie ataki fizyczne.Wydziela drażniącą śluzówki mgłę, która powoduje kaszel, podduszanie i utrudnione myślenie, przez co przeciwnik nie jest w stanie walczyć jak i widzieć na okres 3 postów (użyć raz na tydzień). Po tym naznaczony traci 5 HP, przy czym jest poważnie wyczerpany. Gdy zostanie zaatakowana magią umysłu przy wrogu z mniejszą ilością gwiazdek, przeciwnik pada na ziemię w szoku tracąc władzę w kończynach na następne 2 posty, zostaje wydalony z umysłu.
MISTRZ: Cedrik
WŁADCY MGŁY:



Trzeba pamiętać, że znak rozprzestrzenia się wraz z umiejętnością władania żywiołem przez naznaczonego. Jeśli chcemy szybko nauczyć się kontrolować żywioł, spotykamy się z Mistrzem Żywiołu, który pozwoli nam posiąść technikę w krótkim czasie. 


Każda manipulacja umysłowa jest zaliczana do ataku magią umysłu.
Powrót do góry Go down
 
Żywioły
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
wh :: Stado Siewców Zamętu :: .-
Skocz do: